تماس از طریق واتساپ و تلگرام

آزمونهای مایکروسافت – سیسکو –  کامپتیا

همین حالا جهت اخذ مدرک مایکروسافت Azure اقدام کنید

بازار کار کارشناسان | مهندسان شرکت مايکروسافت چگونه است؟
با  توجه به روند رو به رشد و پر سرعت پيشرفت تکنولوژي در سراسر دنيا و با توجه به اين که همه ابعاد زندگي انسان ها به صورت خواسته و ناخواسته تحت تاثير اين تغييرات و پيشرفت ها قرار مي گيرد بنابراين همسو شدن با اين جريان تنها راه کسب موفقيت در دنياي مدرن امروز به شمار مي رود . آشنايي و کسب تسلط بر کاربرد کامپيوتر ، اينترنت و در نهايت برنامه هاي نرم افزاري نيز به عنوان بخش فعال تکنولوژي  يکي از مهم ترين روش هاي همراه و هم سو شدن با دنياي مدرن به شمار مي رود و به همين دليل کليه سازمان ها ، ارگان ها ، شرکت ها و بسياري از کسب و کارهاي بزرگ و کوچک به منظور همسو سازي روند کاري خود با دنياي مدرن و در حال توسعه براي به کارگيري اين دست تکنولوژي هاي در روند کسب و کار خود اقدام کرده اند و همين امر منجر به ايجاد فرصت هاي شغلي متعدد و مطلوب براي کارشناسان و مهندسان اين حوزه کاري شده است .
پس از شرکت در دوره هاي آموزشي Azure، شرکت در آزمون هاي مرتبط و کسب نمره قبولي در آزمون هاي Microsoft فراگيران مي توانند در کسوت کارشناس شبکه  در سازمان ها و، ارگان ها و شرکت هاي مختلف دولتي و خصوصي مشغول به کار شوند. همچنين اين افراد مي توانند  در شرکت هايي که در حوزه فناوري اطلاعات  فعاليت مي کنند مشغول به کار شوند و يا به صورت قراردادي با آنها همکاري نمايند و در گذر زمان با کسب تجربه بيشتر موفق خواهند شد به رده هاي مديريتي در اين حوزه نيز برسند.
اگرچه تا کنون آمار رسمي درباره ميزان استخدام کارشناسان ، متخصصان و مهندسان Microsoft در ايران به ثبت نرسيده است ، اما با توجه به آن چه از شواهد و قرائن بر مي آيد در بازار کار ايران ميزان استخدام و اشتغال به کار مهندسان شبکه ، مهندسان  Microsoft  در مقايسه با  ميانگين استخدام  ساير مشاغل از نسبت بالاتر برخوردار است و اين روند استخدام رو به رشد  به دليل افزايش استفاده از کامپيوتر و نرم افزارهاي کامپيوتري در حوزه هاي مختلف به صورت گسترده در سال هاي اخير در کشور است. در دنياي مدرن امروز نه تنها در کشور هاي توسعه يافته که در کشورهاي در حال توسعه نيز  تقريبا نمي توان ارگان ، سازمان يا شرکتي پيدا کرد که به منظور انجام امورات اداري ،  مالي و غيره از کامپيوتر ، شبکه هاي کامپيوتري و انواع مختلف نرم افزار استفاده نکنند و ايران نيز به عنوان يک کشور در حال توسعه از اين قاعده مستثني نيست و آنچه واضح و مبرهن است  نياز به متخصصان و کارشناسان Azure به منظور  استفاده و
بهره برداري صحيح و اصولي از اين تکنولوژي مي باشد که منجر به رونق گرفتن و افزايش فرصت هاي شغلي موجود براي کارشناسان و متخصصان حوزه علوم کامپيوتري شده است .
همچنين پيش بيني هاي انجام شده حاکي از افزايش روز افزون ميزان وابستگي سازمان ها ، ارگان ها و  شرکت ها به تکنولوژي کامپيوتر و شبکه هاي کامپيوتري و توسعه است که افزايش بيشتر فرصت هاي شغلي و استخدام در اين بخش را به دنبال خواهد داشت . پيش بيني هاي انجام شده بر اساس مطالعات و بررسي هاي انجام شده رشد 12 درصدي ميزان استخدام کارشناسان و متخصصان اين حوزه در آمريکا را نشان مي دهد که در مقايسه با ميزان افزايش استخدام در ساير حوزه هاي شغلي که متوسط آن 11 در صد مي باشد در جايگاه بالاتري قرار دارد ، همچنين آمار و ارقام ميزان رشد استخدام کارشناسان و متخصصان حوزه علوم کامپيوتري و شبکه در استراليا را در بازه زماني سال هاي 2015 تا 2020 را 5.29 درصد نشان داده است و روند استخدام کارشناسان و متخصصان اين حوزه در آينده نيز صعودي پيش بيني شده است.
مهندسان مايکروسافت با توجه به ميزان تخصص ، توانايي و تعهد خود مي توانند با در دست داشتن مدرک بسيار معتبر ، بين المللي و قابل استعلام Microsoft در هر کجاي دنيا براي ورود به بازار کار اقدام نمايند و از مزاياي مطلوب اين حرفه بهره مند شوند . خوشبختانه بازار کار مهندسان مايکروسافت با مدرک Microsoft معتبر در ايران نيز مانند ساير کشورهاي دنيا از رونق قابل توجهي برخوردار است و فراگيران پس از شرکت در دوره هاي آموزشي Microsoft کسب اين مدرک مي توانند براي ورود به بازار کار تخصصي  اين حوزه اقدام نمايند .
همچنين با توجه به حساسيت حوزه کاري مهندسان مايکروسافت ، شرح وظايف و مسئوليت هاي آن ها کارشناسان Microsoft در صورت برخورداري از تخصص ، تبحر و قابليت هاي مورد نياز از درآمد مطلوبي نيز برخودار خواهند شد.
همچنين با توجه به اين که زبان علم يک زبان بين المللي محسوب مي شود و دوره هاي آموزشي Microsoft نيز دوره هايي کاملا کاربردي و به روز هستند و نرم افزارهاي و سيستم عامل اين شرکت به صورت کاملا گسترده در سراسر دنيا مورد استفاده کاربران قرار دارد فراگيران مي توانند پس از اتمام دوره ، شرکت در آزمون هاي مورد نظر ، کسب حد نصاب قبولي و در نهايت اخذ مدرک MCSE به راحتي براي ورود به بازار هاي جهاني اقدام نمايند و با استفاده از فرصت هاي شغلي موجود در سراسر دنيا براي مهاجرت نيز اقدام نمايند .
گرايش هاي مختلف دوره آموزشي Microsoft Azure کدامند ؟
دوره های آموزش Azure يا همان دوره هاي آموزشي مهندسي مايکروسافت با توجه به کاربرد وسيع و گسترده اين تخصص در بخش هاي مختلف علم ، صنعت و غيره  و وجود فرصت هاي شغلي متعدد و مناسب به يکي از پر مخاطب ترين دوره هاي آموزشي در حوزه علوم کامپيوتر ، شبکه و نرم افزار  تبديل شده اند . دوره هاي آموزشي Azure نيز مانند ساير دوره هاي آموزشي حوزه علوم کامپيوتري با توجه به محتواي آموزشي در گرايش هاي  مختلفي برگزار مي شوند و فراگيران پس از شرکت در کلاس Azure در گرايش مورد نظر، شرکت در آزمون هاي مربوطه و کسب نمره قبولي موفق به اخذ مدرک مرتبط در گرايش مورد نظر خواهند شد.

تمامی حقوق برای مجموعه Microsoft Exam محفوظ می باشد.1399