تماس از طریق واتساپ و تلگرام

آزمونهای مایکروسافت – سیسکو –  کامپتیا

همه چیز در رابطه با Microsoft

دوره آموزشي مهندس مايکروسافت Azure چه دوره اي است؟
دوره آموزشی Azure يکي از دوره های آموزشي بسيار پر کاربرد و پر مخاطب شرکت مايکروسافت مي باشد. دوره مايکروسافت Azure دوره ای است که فراگيران را براي ورود به بازار کار و فعاليت در حوزه مهندسي کامپيوتر آماده مي کند  و کسب گواهينامه Microsoft به منزله تائيد صلاحيت افراد در حوزه مديريت و پيکربندي سيستم های کامپيوتری در حال اجرا در سرورهای مايکروسافت مي باشد.
شرکت مايکروسافت چه شرکتي است ؟
امروزه شايد کمتر کسي در دنيا نام شرکت مايکروسافت را نشنيده باشد. شرکت مايکروسافت به عنوان بزرگترين شرکت کامپيوتري دنيا درحال فعاليت مي باشد. شرکت مايکروسافت در سال 1975 ميلادي توسط پل آلن و بيل گيتس تاسيس شد. دفتر مرکزي اين شرکت چند مليتي در شهر ردموند واقع درايالت واشنگتن در ايالات متحده آمريکا قرار دارد. شرکت مايکروسافت بزرگترين شرکت ارائه دهنده انواع نرم‌ افزار رايانه در دنيا است. با توجه به تنوع بسيار زياد محصولات شرکت مايکروسافت کاربران به منظور کارکردن و استفاده از اين نرم افزارها نياز به کسب دانش و تجربه مرتبط دارند. فراگيران مي توانند دانش و تجربه مورد نياز براي کار با اين برنامه ها را از طريق شرکت در دوره های آموزشی به دست آورند به همين دليل شرکت مايکروسافت علاوه بر طراحی و توليد انواع نرم افزار رايانه به منظور تربيت نيروهای متخصص ، متبحر و کارآزموده اقدام به برگزاری دوره های آموزشی بين المللی به صورت رسمي و غير رسمي در سراسر دنيا کرده است.
فراگيران مي توانند با شرکت در دوره هاي تخصصي شرکت مايکروسافت به صورت مستقيم و غيرمستقيم براي افزايش دانش ، تخصص ، توانايي ، مهارت و قابليت هاي حرفه اي خود در حوزه نصب ، راه اندازی و استفاده از برنامه هاي نرم افزاري اين شرکت اقدام نمايند .
مدرک Microsoft Azure چه مدرکي است ؟
مدرک Azure که يکي از جديدترين مدارک ارائه شده براي کارشناسان و متخصصان  IT محسوب مي شود . فراگيران پس از شرکت در دوره هاي آموزشی بين المللي شرکت مايکروسافت و کسب موفقيت در آزمون هاي پايان هر دوره در نهايت موفق به دريافت مدرک معتبر خواهند شد و مي توانند در سراسر دنيا به عنوان کارشناس حرفه اي مورد تائيد شرکت مايکروسافت براي ورود به بازار کار اقدام نمايند. فراگيران به منظور کسب مدرک مهندسي مايکروسافت ملزم به شرکت در تمامي دوره آموزشي اين دوره و کسب موفقيت در آزمون هاي پايان هر دوره مي باشند و پس از پشت سر گذاشتن اين مراحل فراگيران به واسطه اعطاي يک شناسه کاربري منحصر به فرد و قابل پيگيري در سراسر دنيا به عنوان مهندس مورد تائيد شرکت مايکروسافت شناخته خواهند شد.

مزاياي اخذ مدرک Microsoft چيست؟
از مهم ترين مزاياي اخذ مدرک Microsoft مي توان به موارد زير اشاره کرد:
◦ ارائه راه حل در همه موارد
◦ به روز رساني مهارت هاي مهندسان مايکروسافت
◦ باقي ماندن در چرخه رقابت براي ورود و ماندگاري در بازار کار
◦ عضويت در انجمن مهندسي مايکروسافت و بهره مند شدن از مزاياي اين عضويت
◦ کسب گواهينامهMicrosoft معادل مدارک دانشگاهي
در ادامه هر يک از مزاياي شرکت در دوره هاي آموزشي را به صورت مختصر توضيح خواهيم داد .
ارائه راه حل در همه موارد :
‏فراگيران با شرکت در دوره هاي آموزشي Microsoft و اخذ مدرک مي توانند در کسوت يک کارشناس Microsoft براي کليه مشکلات و مسائل حادث در روند انجام کار راه حل هاي کارشناسي ارائه دهند .اين حوزه شامل مواردي از قبيل ساخت هاي سرورهاي مايکرو سافت ، اجراي برنامه هاي دستگاه هاي سازماني و بسياري موارد ديگر است.
به روز رساني مهارت ها:
يکي ديگر از فوايد اخذ مدرک Microsoft به روز رساني مهارت هاي کارشناسان، متخصصان و مهندسان فعال در اين حوزه مي باشد . علم و دانش فناوري اطلاعات به سرعت در حال پيشرفت و تغيير است و متخصصان اين حوزه نيز مي بايست به واسطه جايگاه و موقعيت شغلي خود در جريان آخرين تغيير و تحولات به وجود آمده در اين حوزه قرار بگيرند . اقدام براي اخذ مدرک Microsoft باعث مي شود به واسطه شرکت در دوره هاي آموزش Microsoft به آخرين تغيير و تحولات اين حوزه آشنا شويد و تمديد مدرک Microsoft نيز به منزله شرکت در دوره هاي آموزشي ويژه و به روز رساني اطلاعات تخصصي اين حوزه مي باشد . همچنين کسب مدرک Microsoft به واسطه اعتبار بالاي آن مي تواند به عنوان سنگ بناي اين حوزه مي تواند زمينه ساز ورود افراد به دوره هاي آموزشي تخصصي ديگر نيز محسوب شود.
در چرخه رقابت باقي ماندن:
صدور گواهينامه Microsoft مي تواند به شما در پيدا کردن يک شغل يا پيشبرد کار خود در زمينه هايي از قبيل استفاده از کامپيوتر يا پشتيباني شبکه، مديريت شبکه، طراحي پايگاه داده و مديريت سيستم هاي کامپيوتري کمک کند و در اين عرصه شما را در مقايسه با ساير رقبا در اولويت قرار دهد . بنا بر ادعاي شرکت مايکروسافت، اکثريت قريب به اتفاق کارفرمايان به منظور ارزيابي و شناسايي متقاضياني که داراي مهارت و تخصص مورد نياز  به منظور احراز پست سازماني در  حوزه  IT هستند از متقاضيان درخواست ارائه مدرک Microsoft مي کنند. همچنين ارائه مدرک Microsoft مي توان نقش به سزايي در روند توافق و تعيين ميزان حقوق و مزاياي دريافتي افراد داشت باشد .

مزایای گواهینامه ها

طبق اخرین امار شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۲۱

پس از دریافت گواهینامه ، 67٪ از متخصصان فن آوری می گویند که اعتماد به نفس بیشتری در توانایی انجام کار خود دارند ، 41٪ افزایش رضایت شغلی را گزارش می دهند و 35٪ افزایش حقوق و دستمزد را نشان می دهند.

عضويت در انجمن مهندسين شرکت مايکروسافت:
فراگيراني که در پايان دوره هاي آموزش Microsoft موفق به اخذ گواهينامه Microsoft شوند . انجمن مهندسان Microsoft يک منبع معتبر براي کارفرمايان اين حوزه محسوب مي شود . همچنين به عنوان يک کارشناس يا مهندس Microsoft، شما دعوت نامه هايي را براي حضور در جلسات آموزشي، کنفرانس ها و رويدادهاي ويژه اي که به توسعه مهارت هاي شما  مي کند دعوت خواهيد شد.
کسب گواهينامه Microsoft معادل مدارک دانشگاهي:
اعتبار برخي از گواهينامه ها و مدارک صادر شده توسط شرکت مايکروسافت با اعتبار مدارک دانشگاهي برابري مي کند . با توجه به درجه اعتبار بسيار بالاي مدرک Microsoft شرکت در اين دوره هاي آموزش ارزش صرف زمان ، انرژي و هزينه را دارد .
کسب مدرک با اعتبار بين المللي :
شرکت در دوره هاي آموزشي مهندسي مايکروسافت و اخذ مدرک معتبر به واسطه اعتبار و شهرت جهاني اين کمپاني مي تواند منجر به ارتقاي موقعيت افراد در بازار هاي کار بين المللي  شود چرا که مدارک اخذ شده توسط فراگيران در دانشگاه هاي مختلف نياز ارزيابي و سنجش توسط موسسات مختلف براي تائيد و ورود به بازار کار دارد مي تواند ادعا کرد در بسياري موارد مدرک Microsoft در مقايسه با مدارک دانشگاهي در روند استخدام و ورود به دنياي تاثير گذار تر عمل مي کنند.

تمامی حقوق برای مجموعه Microsoft Exam محفوظ می باشد.1399